25 czerwca 2015

Czas na decyzje

Po długim niezdecydowaniu gdzie umieścić bloga postanowiłem skorzystać z platformy jaką oferuje blogspot.com. Dotychczas przez ok. 3 lata korzystałem ze skryptu Wordpress. Ale niestety, cały czas korzystałem z hostingów darmowych,
 co powodowało ciągłe migracje - po prostu hostingi te padały. Przez co prowadzenie bloga było bardzo utrudnione, głównie dlatego, że musiałem go cały czas pozycjonować - ciągłe zmieniał się adres. Dotychczas blog nazywał się elektra.subdomena.pl. Tym razem postanowiłem nazwać bloga nieco inaczej, ponieważ elektroniką i nie tylko zajmuję się hobbistycznie ;)

Za jakiś czas zacznę umieszczać wpisy, które dotychczas opublikowałem na moim poprzednim blogu. Oczywiście nowych wpisów również nie zabraknie ;)

Póki co wybieram się na wakacje ;)

3 komentarze:

Aby uniknąć spamu, komentarze na blogu pojawiają się po zatwierdzeniu.